Dag 37. Aankomst in Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Bert en Tim Teeuwen - WaarBenJij.nu Dag 37. Aankomst in Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Bert en Tim Teeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 37. Aankomst in Stockholm

Blijf op de hoogte en volg Bert en Tim

28 Juni 2015 | Zweden, Stockholm

Zo'n boottocht van Helsinki naar Stockholm is heel ontspannen. Gisterenmiddag zijn we aangemonsterd en hebben de koffers in onze hut gezet. Daarna is het lekker in de zon zitten en van een heerlijk visbuffet eten.
De boottocht duurt bijna 18 uur, waarvan het slotstuk langzaam varen langs en door de scherenkust met heel veel eilandjes.

Na aankomst in Stockholm hebben we een Lutherse kerkdienst bijgewoond in de kathedraal Storkyrkan. Een dienst met veel symboliek en orgelspel.

Stockholm is een prachtige stad. Veel brede, autovrije winkelstraten, mooie gebouwen en Italiaans ogende smalle straten. Zeker de oude stad, de Gamla Stan, is heel erg leuk. Volgens Tim wonen in dit land de mooiste vrouwen van de wereld.

Rendier gegeten vandaag.

• 29 Juni 2015 - 10:14

Pa En Moe Molenaar:

tim,ik kan het begrijpen dat je vrouwen in Europa mooier vindt,want die kijken niet zo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nu nog een paar daagjes en dan ben je weer in gouda,nog veel plezier in deze dagen.groetjes uit lbroek.

• 29 Juni 2015 - 18:07

Siet:

Gaan jullie nog naar Ikea?
    Veel plezier en Tim geniet van het vrouwelijk schoon!