Eerste bestemming: Guangzhou (China) - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Bert en Tim Teeuwen - WaarBenJij.nu Eerste bestemming: Guangzhou (China) - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Bert en Tim Teeuwen - WaarBenJij.nu

Eerste bestemming: Guangzhou (China)

Door: Tim en Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Tim

21 Mei 2015 | Nederland, Gouda

De eerste bestemming van onze reis is de stad Guangzhou in het zuiden van China. Morgenochtend vertrekken we om 10.40 met het vliegtuig. We hebben tussenlandingen in Rome en Qatar. Zaterdagmiddag half 3 lokale tijd zijn we in Guangzhou (in China is het 6 uur later dan in Nederland).

Alles is gereed, vertrekken maar!

• 21 Mei 2015 - 17:18

Betty:

Super spannend zeg! Goede reis, geniet van alle indrukken! Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Succes!!!!

• 21 Mei 2015 - 18:18

Ingrid:

De laatste loodjes, pakken e.d.
    Een hele fijne vakantie. Ik ga jullie volgen.

• 21 Mei 2015 - 19:34

Pa En Moe Molenaar:

bert en tim,we wensen jullie een goede en een fijne vacantie toe.fantastisch om juliie zo
    te volgen.nogmaals veel plezier

• 21 Mei 2015 - 23:33

Siet:

Heel leuk dat we een beetje mee kunnen genieten, maar genieten jullie vooral van alles. De geuren, de zon, de mooie luchten, de mooie culturen, contacten, natuur en zuig alles zoveel mogelijk op.
    Stay save and enjoy!!!! Xxx

• 22 Mei 2015 - 06:31

Suzanne:

Heeeeeeel veeel plezier, we gaan jullie volgen!!!